سپردن ملک به بنگاه


شاید شما هم به دنبال فروش خانه یا ملک خودتان باشید و بارها تصمیم گرفته باشید که به نزدیک‌ترین مشاور املاک در محله خودتان مراجعه کنید و ملک یا مستغلات خوتان را برای فروش به بنگاه املاک بسپارید، اما هیچگاه فرصت انجام این کار پیش نیامده باشد.

وبسایت صنعت یار با رصد نیازهای مشتریان خود، سعی در ایجاد امکاناتی جدید برای سهولت در انجام معاملات کاربران خود دارد، سپردن ملک به مشاور املاک منطقه از طریق وبسایت صنعت یار خدمتی جدید از این وبسایت میباشد، که به شرح زیر توضیح داده میشود، امید است مورد توجه کاربران وبسایت صنعت یار قرار بگیرد.

برای سپردن ملک به بنگاه املاک محله خودتان کافیست وارد وبسایت صنعت یار شوید و از طریق جستجوی منطقه خودتان در وبسایت مشاورین املاکی که مجاز بودن آنها از طریق استعلام تایید شده را ببینید و با مراجعه به صفحه اختصاصی آنها و گزینه سپردن ملک به این مشاور املاک ملکتان را بسپارید.

پس از ثبت ملک شما، سیستم به صورت اتوماتیک به مشاور املاکی که شما ملکتان را به او سپرده‌اید، پیامکی ارسال خواهد کرد و مشخصات ملک شما در اختیارش قرار خواهد گرفت.

به عنوان مثال من در شهر تهران و منطقه تهرانپارس زندگی میکنم و میخواهم آپارتمانم را به بنگاه معاملات منطقه تهرانپارس بسپارم:

وارد وبسایت صنعت یار میشوم، (شکل زیر)

از گزینه جستجو استفاده میکنم و به ترتیب استان تهران، شهر تهران و منطقه تهرانپارس را انتخاب و روی دکمه جستجو کلیک میکنم.

پس از جستجو به صفحه پائین منتقل میشوم، همانطور که مشاهده میشود مشاور املاک دوستان در منطقه تهرانپارس فعال است روی مشاور املاک کلیک میکنم تا وارد صفحه مشاور املاک دوستان شوم.

(لازم به ذکر است بنگاه‌های املاک منطقه میتوانند در خرید و فروش ملک با شما همکاری داشته باشند تا زودتر به نتیجه دلخواه برسید)

این صفحه مشاور املاک دوستان در منطقه تهرانپارس است شما میتوانید از طریق سپردن ملک به این مشاور املاک  ملکتان را بسپارید.

موفق باشید.

صنعت یار 1395/05/20

(1)
بازدید: 5,154 مرتبه

ارسال دیدگاه برای سپردن ملک به بنگاه


نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است